Stad Holland gebruikt cookies

Wij (en derde partijen via third-party cookies) gebruiken de cookies om de website te verbeteren en u gerichte informatie te bieden. Als u alle cookies accepteert, geeft u naast de verplichte functionele cookies toestemming voor het plaatsen van analytische cookies en volg cookies.

  • Analytische cookies: meten het gebruik van de website, om de gebruikerservaring te verbeteren en problemen te signaleren.
  • Volg cookies: meten uw internetgedrag en voorkeuren, zodat we gerichte informatie op onze website kunnen aanbieden. Deze cookies kunnen ook op andere websites gebruikt worden.

U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Instellen

Stad Holland klimt naar tweede plek in KlantenMonitor Zorgverzekeringen® 2025

donderdag 24 april 2025

Stad Holland Zorgverzekeraar is in dit onafhankelijke onderzoek op de tweede plaats geëindigd met een Net Promoter Score (NPS) van 29, één plek hoger dan vorig jaar. Ook het vertrouwen in onze organisatie is toegenomen; de Netto Trust Score (NTS) steeg van 28 naar 32 en ligt daarmee ruim boven het marktgemiddelde.

Hoge waardering voor gebruiksgemak

Uit het onderzoek blijkt dat verzekerden zeer tevreden zijn over onze diensten. Het indienen van declaraties scoort nog steeds hoog (8,8), in combinatie met de afhandeling hiervan (8,7). De gebruiksvriendelijkheid van onze app (8,5) wordt ook positief beoordeeld. “Ik heb alleen maar goede ervaringen: snelle afhandeling declaraties, duidelijke app, prettig in gebruik,” licht een verzekerde toe.

Tevredenheid over persoonlijk contact en sterke klantloyaliteit

Verzekerden geven aan goed geholpen te worden aan de telefoon (8,3). Zo zegt iemand: “Ik word altijd netjes te woord gestaan als ik vragen heb over wat dan ook, bijvoorbeeld een factuur. Deze persoonlijke aandacht waardeer ik erg.” Het rapport concludeert dat 88% van de verzekerden bij Stad Holland wil blijven.

Wij zijn erg dankbaar voor de positieve beoordelingen en het vertrouwen van onze verzekerden.

Naar boven